torstai 7. helmikuuta 2013

Just like a muse to me, You are a mystery


 Terve taas pitkästä aikaa! :-) Mulla  oli ideana tehdä tänä iltana enkun itsenäisiä tehtäviä, mut keksin "parempaakin tekemistä" :-D. Sairastuin tähän perus kevätflunssaan ehkäpä kuukaus sitten, mutta en oo vieläkää oikein terve. Onko kellään samaa ongelmaa? Oon ryystäny varmaankin koko kiinan edestä teetä viimeaikoina. Ei sen puoleen et tee on kyl kivaa vaihteluu kahville ;-)

Kiinalaisen ravintolan ylisöpö teekuppi :-) <3

Näytin varmaan ihan kuolevalta sairastaessani, joten mulle tuotiin kauniita kukkia ja ruokakin sänkyyn! :-D Jotain kivaakin tapahtui siis ollessani vuoteen oma :-P. Pakko vielä mainita että toi maljakko on ihana! :-)

Ranskantunnin fiilikset 5/5

Mä ja Maria ollaan lähdössä meijän ranskanryhmän (RAB3) kanssa Pariisiin huhtikuussa ja mua naurattaa ajatus meistä kahdesta sönkkäilemässä siellä :-D


 Tykkään hirrrveesti vanhoista suomalaisista runoilijoista, sillä niiden juhlintaan kuuluu kaikkee kivaa! Kuten vaikka tää kiva Ruunari ( :-D ) joka on suuri herkku! Jee! <3


Oli aika ihana piristys koulupäivän loppuun :-) 

Kaikkeen sitä ryhtyy kun on liian tylsää :-D 
Pieni umppa-lumppa peilin alareunassa :-D

Vanhojen tanssit on ihan ovella, sain vikat asiat hoidettua tällä viikolla! Odotan aika innoissani sitä että pääsen näyttää mun uskomattoman seksikkään (NOT :D ) tangotaivutuksen! Päivästä tulossa varmasti mahtava, hurraa!! :-)

Luovuus kukkiia aina ruotsin tunnilla :-P

Seuraaviin kuulumisiin taas :-) Muistakaa, Channing Tatum on aina oikeessa!

xo
Maiju :-)

ps. Madonna on ihana! <3 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti